Kelebekbusra normalde devlet 41 e kadar bazen 40 a kadar beklerler öncelik her zaman normal dogumdur devlette tabi ki sezeryan oluyor ama sizin dediğiniz gibi açıklık yok sezeryan olmaz benim de aynı sizin gibiydi 41. Hafta da suyum geldi suni aldım öyle doğurdum aynısı 40. Hafta da arkadaşımın başına geldi suyu geldi direk sezeryana aldılar bebek enfeksiyon kapar diye ayriyeten sezeryan parası ekstra yatak ücreti parası vs aldılar yani özeller biraz sezeryan yanlısı geldi bana bir de bayram doktor aradan çıkarayim dedi sanki