Bence devlet hastanesinin soylediklerine inan ,özel hastaneler parası aynı olsa bile sezeryan destekliyor genelde çünkü çok daha kolay onlar için sezeryan doğum . Günü belli saati belli ,10 dakkika sürüyor bitiyor . Kolay olanı seçiyorlar yani . O doktordan koşarak uzaklaş,muhtemelen doğum anında birşeyleri bahane edip seni sezeryan alacak …