Esramumcu Rabbim herkese kalbine göre versin canım benim. İnşAllah istediğiniz gibi olur benim düşüncem o yenidoğan dönemi babalardan uzak tutuluyor hep ya annane ya kayınvalide yada 2 nci kişiler destek oluyor olanada saygım var. Ben eşimede söyledim bu bebek ağlayacak gülecek çünkü çok bilir kişiler hamileliğini sorarlar sen iyi gidiyor dersin doğsunda görürsün diyenler hiç bitmez o dönemi öyle zor anlatırlar ki gözün korkar bizede yapılıyor ama eşim ve kendimi o döneme hazırlık yapıyoruz. Annesi ve Babası olarak biz beraber atlatmak istiyoruz o dönemi gelen başımın üstüne evimde yemeğimi yapsın temizliği yapsın yardım etsin yeter bana bizde ailemize bunu istedik bakalım nasıl atlatacağız o dönemi.