Esramumcu hastaneye göre değişiyor kaç kişi olduğu. Bizde 2 kişi müsade ediyorlardı. Ama bizim minnoş erken geldiği için annem yetişemedi doğuma, yanımda sadece eşim kaldı ilk gece. Ameliyatlı olduğum için de kafamı bile kaldıramıyordum mecbur eşim ilgilendi her şeyiyle, altını bile değiştirdi. Yani mecbur kalırsa yapacaklar eşler de bunları 😊