Gulten5 merhaba bende 12 haftalıgim bugün sabah kalktım kahverengi akıntı gelmiş iç çamaşırıma daha sonra peçeteye geldi hemen doktora gittim kalp atışını duydum bebeğimin hareketide vardı doktor bir sorun yok dedi kendi doktorum uzak oldugu için başka doktora gittim kendi doktoruma sordum progestana başla tekrar dedi ama gittiğim doktor da içme dedi akıntı da devam ediyor bir sorun olur mu çok korktum ya