Lekelenmem olmamıştı ama kasık ağrım var diye kullanıyorum. Tekrardan doktorunuza başvurun bence. Bir ayı biraz geçti halen kullanıyorum doktorum bir şey demedi. O yüzden devam ediyorum halen ara ara halen ağrım olduğu için bırakamadım. Eğer lekelenme varsa doktorunuza bri yazın devam etmenizi belki söyleyebilir