Semapezik çok geçmiş olsun çok sevindim. .
Sondayı amaliyat hanede mi taktılar
Oda ya gecince karniniza bastirdilar mi yada kum torbasi
odaniz tek kisilik mi esiniz yaninizda durabiliyor mu
yapiskan dikis miydi ,2 gece mi kalmis oldunuz .
kusura bakmayin hemen cevaplamayin isterseniz acelemiz yok kendini iyi hissedip toparlayinca yazarsiniz. cook tesekkur ederim