Hijyen olarak zrynep kamil iyidi fakat yatak çarşaf falan sıkıntı banyolar temizdi ama odada 2 kişi kalıyorsunuz bu sıkıntı oluyor genelde surüye ve cingeneler dolu odalarda bianda ziyaret saatinde kalabalık oluyo cam actırmıyo mesela yanındaki sıkıntı yaşıyorsun hValandıramıyorsn vs ben doktor olarak dogum olarak iyi ilgililer fakat odalarda 2 kişi kalması ve ziyaretci konusunda sourm yaşıcagm için özelde yapmayı düşünüyorum inşallah