Derya341986 [bilinmeyen] inş cnm normal doğum yapmamız sıkıntıya düşüyo ama erken doğum riskide oluyo
Fulyag Nursevindik doktor antibiyotik ve fitil verdi onun dışında iyi elen besinleri tüketiyorum ilaçlarım bitti 2 hafta sonra kontrolde göreceğim durumu
Dyguu Normal Doğumda bebeğe bulaşma riski de vArmış bende aynı sorunları yasıyorum sezeryan istiycem bu yüzden en ufak bi ihtimal bile varsa
Betulozde Benimde başından beri var iki kez antibiyotik kullandım bol bol su içiyorum geçen gün tekrar test yaptırdım yine çıktı doktorum idrar kültürü yapalım ordada tekrar çıkarsa antibiyotik yazmam gerekiyor dedi bitmedi gitti o kadar da dikkat ediyorum 26 haftalık olduk bu arada
Dyguu Betulozde bende 15.haftadan beri yasıyorum bu sıkıntıyı iki kez antibiyotik kullanmak zorunda kaldım Suan 32.haftadayım hala devam ediyo o kadar dikkat ediyorum ama maalesef yapıştı kaldı resmen