Nursevindik bol bol su iç canım ben normalde ozel hastaneye gidiyorum birkeresinde kasık agrisi we kotu kokulu akinti sikayetiyle hastaneye gittim fakat kendi druma degil acilen dewlet hastanesine gittim (o andaki bulundugum yere kendi gittigim hastane uzakti) kan idrar tahlili yapildi ultrasonla bakti dr antibiyotik werdi fakat icmedim icime sıkıntı girdi ilac sonucta bebege zararli..we hamileler kullanamaz yaziyo prospektüsünde.. sonra kendi druma ulasıp aradim sakin ilac kullanma bana sonuclarina watsappdan gonder dedi.drumun dedigi gibi bol bol su ictim 4 gun sonra da kendi drums gittim tahlil yapti enfeksiyon gecmis.iyiki kendi drumu dinlemisim bebegim bosyere antibiyotik alacakti..uzun oldu ama kisacasi bol sıwi tuket en az 2 lt su ic canim we drunla telefonu warsa irtibat kur👍