İlk gebeliğim yarın 38+5 günlük oluyoruz. Bebeğim makat geliş olduğu için yarın sezaryen olacağım Panik atak hastasıyım ama spinal tercih ettim, biraz heyecanlıyım karmakarışık duygular içindeyim, burada gün saydım bir çok spinal sezaryen doğum hikayesi okudum, dua eder dua beklerim sizlerden. Spinal sezaryen girmeden son önerilerinizi alabilir miyim ?