guly1 Aynı hafta da olduğum bacılarım neler yapıyorsunuz? Ben can sıkıntısından bebişin kıyafetlerini yıkadım ütüledim. Nadir bi kaç eksiği kaldı. Yarın Dr kontrolüm var bakalım durumlar ne🥰 ağrılarınız var mı?
Melis2015 guly1 38.haftamdayim hala doğum belirtim yok istahm çok açık bütün hazırlıklar tamam hayırlısıyla sabirsizlanarak bebeğimi bekliyoruz 🤲🏻💙
anne123_ guly1 benim sürekli böbrek ağrılarım oluyor ayrıca bu ara hareketleri biraz azaldı kendini sıkıyor gibi sertlesiyor sizinde böyle bir durumunuz var mi
bahar_ayax guly1 30+2 ama daha bişi almadım dogru durust kısmetse bayramdan sonra alışverişi yıkamayı halledecem sabahları bacak agrısıyla uyanıyorum fazlasıyla uyuyorum artık bobrek agırısı cekiyorum bazen oyle yuvarlanıyorum
Sedefoznur Bende 32. Haftadayım bende yıkadım ütüledim kıyafetleri hazırlıkları bitirmeye çalışıyorum ağrım çok fazla yok sırt ağrılarım var ara ara tuvalete biraz normalden fazla gider oldum o şekilde
guly1 Sedefoznur evet uykudan uyandırıyor tuvalet olayı sıklaştı bende de🙈 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🌼
guly1 Melis2015 ah o iştah aldı başını gidiyor bende cok kilo aldım veririz inşallah doğumdan sonra sağlıkla kucağımıza alalım da🙏🏽 çok az kalmış sizin heyecan dorukta 🤩
Sunay_selcuk1 Bizde 30+1 olduk bugün çok halsizlik var sürekli uyumak istiyorum ve gerçekten idrara daha çok çıkmaya başladım durduramıyorum bide kanım düşükmüş kızlar kan verdiler 😏😏 umarım düzelmiştir
guly1 Sunay_selcuk1 halsizlikte kansızlıktan dolayı olabilir nasıl anlaşıldı 😔 kan ilacı kullanmıyor muydun canım
guly1 anne123_ çok şükür öyle sıkıntım yok da benimde bacak arası ağrılarım var bikini bölgem de ağrılar oluyor gece sağa sola dönerken anlık canımı cıkarıtor sanki😬 doktoruna sor canım böbrek ağrın neden oluyor acaba su iç bolbol
Sunay_selcuk1 guly1 kullanıyordum ama benim hamile kalmadan önce de kansızlık şikayetim vardı tahlil yaptı doktor öyle anlaşıldı
Beratinannesi46 guly1 ayy benimde öyle vajina ağrısı bide bel bacak ağrısı mahvetti beni sağdan sola dönemiyorum cnm yeni 30 oldum daha artarsa naparım🙈
guly1 Kevsermucize toparlar inşallah doğuma yakın ne önerdi peki? Kafana takıp daha kötü olma, vardır bi hayır. Beslenmene cok dikkat et
guly1 bahar_ayax aynen hallette canım sonradan ne olacağımız vallah belli olmuyor bi günümüz bi günümüzü tutmuyor o çıksın bari aradan 🙏🏽
Hatice1302 30 haftamiz bitmek uzere kizimla❤ sürekli kontrole gidiyorum ama doktorum 1 hafta geriden geliyor dedi başına boyle gelen oldu mu bi sikinti olur mu acaba
guly1 Hatice1302 yukarıda bi arkadaş daha yazmış hayır olsun inşallah bakalım yarın bana ne dicek Dr,😔
Tgcycl guly1 Benim de bugün 30+1 ben de yarın doktor kontrolüne gidicem nstye baslicaz. Ben de yıkadım ütülemeye başladım 32de çantamı hazirlicam
guly1 Tgcycl nst ye baştalıyolar mı kız bu haftalarda hep unuttum. 2 . Hamileliğim güya🙈 ay bakalım yarın ne dicek bana da. Yap yap hazır dursun valla önümüzde duracağına arkamızda dursun derler ya😬
cnn34 guly1 3 gün sonra 30. haftaya gireceğim daha hiç hazırlık yapmafım yani ütü vs erken olduğunu düşünüyorum 🙈🙈
guly1 cnn34 evet erken yaptım bi tık ama boş vaktim varken rahat edemedim dürttü beni bişey😬 ne olacağımız belli değil