Ezoliii1 H34- bende hamilelikten önce ilaç alırdım. Şimdi alamıyorum ve delirmek üzereyim. Her gün 1 tane papatya içiyorum ni faydasını görmedim
H34- Ezoliii1 hamilelikte papatya çayı pek önerilmiyor diye duymuştum . Yine de bir araştırın isterseniz.
annesinin_beybisi H34- ben de uyuyamiyorum bu forum beni bilgilendiriyor mu yoksa strese mi sokuyor boş yere anlamadım. gebelik zehirlenmesi anlatılmış bilgilendirme kısmında. acaba bende var mı diye düşünmekten uyku falan kalmadi