Stuna gunessbeste ama her konuda öyle ağrı eşiğinizle de alakalı biraz. Benim canım çok tatlıdır ona rağmen kalktıysam sizde kalkarsınız bence 🤭 zaten size ihtiyaç duyan bir bebek olduğu için içgüdüsel olarak ayaklanıyorsunuz. Annelik yükleniyor direkt🙏🏽
gunessbeste Tugbaslan3458 motive edici konuştuğun için çok teşekkür ederim o kadarr ihtiyacım var ki 🥺
Cnsl252525 gunessbeste benim ilk sezeryenim de baya rahat geçmişti bol bol yürüdüm sen de öyle yap cnm Allah in izniyle hemen toparlanirsin
Busrabaksii gunessbeste ben daha o akşam ayaklandim inanın size bağlı bu. Ben eşimle kaldım hastanede. Eşim rahatsizlaninca tek kaldım mecbur. Belkide eşim öyle olmasaydı kendimi salardım amaa iş başa düşünce ağrı sızı duyulmuyor 😊
3minnosanasii gunessbeste ilk 3-4 gün birinin desteğiyle yatar kalkarsın sonra sen kendin ayağa kalkıyorsun zaten canım 2 haftada yavaş yavaş toparlanmış olursun
Puki gunessbeste yani dediğim gibi ilk 2 3 gün korku oluyo yürümekte ayağa kalkmakta ama yanlış yapıyoruz. Kalkıp karnımızı ovarak yürüdüğümüz zaman ise hem gaz kolay çıkıyor hemde sen rahatlıyorsun şişliğin de gidiyor