Puki Ah tam bir kumar bu o zaman. Açıkçası isteğe bağlı sezeryan erken doğum riskim vardı diye annem erken geldi izni bitti benim kızda bu sefer gelmek bilmiyor. Nişanım geleli 2 hafta oldu ama tık yok. Doktor bayramdan sonra ki Perşembe diyor. Son 6 gün kaldı aslında uygulamaya göre ama annem de o gün gitmiş oluyor. Yani normal dogurursam ve o güne kalırsa annem yanımda olmayacak kimse olmayacak. O nedenle sezeryan düşündüm. Ama olursa 15 gunde iyilesemezsem o zaman yalnız ve dikişli olacağım naparim bilmiyorum