Yasom17 Eda14momyy- 36 da nst başlanıyor sanki senin biraz geç olmuş gibi ama doktor buna karar veriyor gerçi
Eda14momyy- Yasom17 37 de alıyormuş doktorum bende 35 haftalık biliyorum ama doktordan doktora değişkenlikler olabiliyor
Ema5 Yasom17 37+2’yim ben de, çarşamba kontrolümüz var ☺️ Çatı muayenesi yapacak sanırım alttan bakacağım dedi çünkü, kızımız baş aşağıda ancak ben de doğal doğum mu sezeryan doğum mu karar veremiyorum.
hkk-71 Yasom17 benim galıba sezeryan olucak kistim var 11cm ılk gebelıgım sezeryanı normalde 38 de alırız ama senın ilk gebeligin oldugu için beklerız bekleyebildigimiz kadr dedi
Yasom17 Eylemkurtkaya inşallah normal doğum yaparız, tabi bebeğin sağlığı önemli gerekirse sezaryene de girerim ama Allah herkese normal ve kolay bir şekilde nasip etsin🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Eylemkurtkaya Yasom17 aminnn kesinliklee bebişler sağlıkla geldikten sonra nasıl geldiklerinin hiçbir önemi yok 🤍🤍🙏🏻😘
hkk-71 Yasom17 bence yapmaz yapacak olsa soylerdı haftaya çatı muayenesi yaparz dıe Benımde bu hafta kontrolum yapacağını sanmıyorum
hkk-71 Yasom17 sen gittiğinde yapmazsa çatı muaynesı sor bı normalmı sezeryanmı gorunuyo dıe bana normal görünüyo doğumun dedi ben kistimi soyleyınce sezeryan olursun muhtemelen kist cok büyük dedı
Yasom17 Ema5 bana bir şey demedi ama kafası aşağıda bebeğin, ben yine hazırlıklı gideyim de ne olur ne olmaz , bakım konusunda çok zorlanıyorum ayna ile falan anca zar zor yapıyorum
ezgicukur Ema5 haftalarımız aynı, bende yarın çatı muayenesi olucam normal istiyorum ama çatım darsa diye tedirginim. Sizde yürürken zorlanıyor musunuz acaba
Yasom17 hkk-71 hayırlısı olsun canım bebeğin sağlığı yerinde olsun da sezaryenmiş normalmiş artık farketmiyor ne yapalım😇
ysmbyklp 37+3 olduk bizde çarşamba sezeryanım var inşallah🤲🏻🌸 herkese hayırlı,sağlıklı doğumlar nasip olsun🙏🏼
Ema5 Yasom17 ben de aynı şekilde, yardım isteyeceğim bakım konusunda 😅 sağlıkla gelsinler doğum şekli önemli değil tabi
Yasom17 hkk-71 aynen sorayım bir, vajinal kültür aldı eğer enfeksiyon varsa kesin sezaryen demişti ama şükür temiz çıktı
mervem10 Bizde 37 +2 yiz benimde kasiklarimda çok ağrı oluyir ayağa kalkarken yürürken baskıda oluyir tabi
munevveralakaya46 uzaldlal bebeğin toplanıp gevşemesi yalancı sancı mı oluyor hafifte adet ağrısı gibi hissediyorum ilk gebeliğim sancı nasıl bir şey tam olarak basit bir tarif yapabilir misiniz 😇