munevveralakaya46 Gnc27 ne gibi ağrılarınız var bende bebek toplanıyor ardına hafif adet sancısı gibi bir şey hissediyorum bazen pisikoji k mi acaba kendimi fazla mı dinliyor um diyorum 🤦🏻♀️ilk gebeliğim
Hmzm65 serpilctn bende 35+3 sizde durum nasıl bende felaket şişen parmaklarımı kullanamiyorum artık hiper tansiyon var
Tazeannee000 serpilctn bizde ayniyiz 35+2. Plânlı sezeryan bizimkisi henüz net bir tarihimiz yok bakalim haftaya gidip öğrenicez insallah. Sizin normal mi sezeryan mi
serpilctn Hmzm65 benim de ayaklarım şişti davul gibi olmuş hatta bazen yürürken iğne batar gibi ağrı oluyor ayağımın altında benimde küçük tansiyon yükseliyor 8 oluyor arada
Meri3220 Hmzm65 bende 35+3 dün sabah ilk defa ellerim davul gibi şişmiş o kadar şaşırdım ki bu duruma ellerimi açıp kapatamıyordum daha sonra indi. Uykusuzluk cabası haram oldu ve çok aşırı vajina ağrısı çekiyorum. Bebeğiniz dönmüş mü sizin durum nedir
Yasom17 Crnkll 17 Mayıs demişti doktor bakalım inşallah çok uzun sürmez 39. Haftada gelse de olur , yatmakta çok zorlanıyorum sağımda solumda çürüdü artık kemiklerim batıyor
Yasom17 Benim ilk gebeliğim, çok değişik duygulardayım, henüz net değil normal veya sezaryen, ellerim çok şişiyor bazen acıyor asla eğilemiyorum göbeğim hep aşağıda, bu arada bebeğim erkek🥰
Yasom17 Çarşamba günü kontrolüm var bakalım çatı muayenesi yapacak mı doktor, nstde geçen sancı falan çıkmamıştı normal demişti doktor
hkk-71 Yasom17 bence yapmaz yapacak olsa soylerdı haftaya çatı muayenesi yaparz dıe Benımde bu hafta kontrolum yapacağını sanmıyorum
daphnesmomm Yasom17 biz de 36. Haftaya girdik🕺🏻😅 bizim de 24 Mayıs doğum tarihi olarak görünüyor ama kısmetse sezaryen olacağı için daha az bi süre kaldı🥹
220821 Bizde 35+2 yiz zaman geçmiyoor😇😍 doğum 30 Mayıs görünüyor çok merak ediyorum kaçıncı haftada gelecek ogluşum
Eylemkurtkaya Yasom17 Son 22 🧸🤍 safra sancıları beni mafetti biran önce bitsin istiyorum hamilelik , Normal planlandığı için bilinmezdeyiz ne zaman gelir diye sağlıkla gelsinler 🤍
Yasom17 Eylemkurtkaya inşallah normal doğum yaparız, tabi bebeğin sağlığı önemli gerekirse sezaryene de girerim ama Allah herkese normal ve kolay bir şekilde nasip etsin🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Yasom17 Eda14momyy- 36 da nst başlanıyor sanki senin biraz geç olmuş gibi ama doktor buna karar veriyor gerçi