Prenses11 Incitp var ama çok yeni aşkım hayırlı olsun yarın sabah direk kan ver çok yeni olduğu icin kanda da çok fazla rakam çıkmaz ama var olduğuna dair beta pozitif çıkar 😊 ama sen gene de teste aldanma dediğim gibi kan ver 😊
Incitp Sevilaslan bnm adetime bi gün var canm daha önce bi gebeliğim oldu sanki günlerdir yerleşme agrısı gibi agrı cekiyorum normalinde böyle olmaz test yaptım bu çıktı
Sevilaslan Incitp benimde bel ve kasık ağrılarım var. 5+3 gösteriyor benim. Yarın doktora gideceğim bakalım umarım herşey yolundadır :)
Eylul2019 Incitp adetine 6 gundan fazla yoksa yada kullandgn ilac yoksa hormonlarini yukselten…yanlis cikma ihtimalide yok.
Zeynepcelik45 Incitp yerleşme agrilarinizda bel karın ve mide ağrısımi oluyr ve kanda kahverengi ve pembemsi mi
Incitp Zeynepcelik45 cnm bende kanama olmadı anlamadım. Bnm yerleşme agrısı gibi ayrım var suan beni o şüphelendirdi test yaptım böyle çıktı
Zeynepcelik45 Incitp bende 19 mart düşük yaptım kanamam7 gün sürdü o zamndan beri hiç regl olmadım sizce bir sorun mu vardır ya test yapıyorum çıkmıyor beş gün boyunca kek leke kahverengi ve pembemsi kan gördüm
Prenses11 Incitp benim de çok kasık agrım vardı adet olucam zannettim meğersem hamileymişim 🥰 5 haftalığız suan ❤️