Hayalll Bende sanırım chi ağrısı çekiyorum, buradaki şikayetlerin hepsi bende de var,doktora sordum geçer geçer dedi ne magnezyum verdi ne de başka bir şey dedi. 10 gündür deli gibi ağrı çekiyorum. Dün gece de ağladım ağrıdan,çünkü yatağa gitmek sıkıntı, yataktan çıkmak sıkıntı. Yatakta dönmek ya da ayaklarımı oynatmak artık hayal olacak.Onceden yürürken yoktu artık yürürken de ağrılar başladı. Hayır doktora anlatıyorum şikayetimi çatı ağrısı bile demiyor, kendi teşhisimi kendim koyup tedavi arıyorum kendi kendime.