Hayalll Altim cok agriyor ozellkle geceleri ve sbh kalktigimda cati kemiklerm cok batiyor inanilmaz bir aci doktoruma soledm bebek dogum icin hazrlanior dedi bakdi bi sorun yk dedi ama 2 hfda oldu dha da siddetlendi agrisi sizde de olan varmi bole? Yani korkulack bsy yk dese de korkuorm kizlar 32.hfdaya girdik bu arada
Deniz2961 Hayalll 36 haftdym bnmde cok var magnzym verdi ama Bn kullnmıyrm cnku kasılmalar engelliyor artık idare edecgm 4 hfta kadar
Rmeysa Hayalll 34 haftalık hamileyim 31. Haftadan beri ağrılarım var ve her geçen gün daha da artıyor artık yürüyemiyorum 😢
Ayvaaaaaa Hayalll aynısı bende de var canım 32 haftalığım, şu son bir haftadır falan başladı. Doktora sordum vücut kendini doğuma hazırlıyor dedi ama ağrıdan uyuyamıyorum özellikle geceleri 😣her gün bir bardak magnezyum içiyorum ama fayda etmiyor
Elifimmm Benimde 5,5 aylıkken başladı ağrılarım yatakta sağdan sola dönerken inanılmaz şiddetleniyor..Şuan 31+3 haftalığım ağrılarım hala geçmedi..
Elifimmm Hayalll vitamin için geçer diyorlar ama malesef aynı bende..İki oğlumda böyle şeyler yaşamadım kızım çok fena geliyor😁😁
Nazyun Hayalll 30 dan sonra iki taneye çıkardı benimkini günden bir kez maden suyuda içmeye çalış geçer inşallah
Hayalll Rmeysa evet yururken zorlaniorm bnde adim attgm an baslio agrimaya ozellkle gceleri lavaboya kosmak isdiorm hemen gidemiorm agridan
Hayalll Ayvaaaaaa aynen bana da ole dedi cnm ve grckdn agrisi durdurmuor yatakda donerken bile agrior snki kemklerm kirilack gbi
Ekimannesi Ay bende de var bir ağrı, alt tarafımda önceleri dar çamaşır giymekten zannediyordum ama dediğiniz gibi çatı ağrısı sanırım bu. Yataktan kalkarken, bazen yürürken falan sıkıntı yaratıyor. Ama bunlar hep bebişimin bana gelme kavuşma çabaları, öyle düşününce mutluluk veriyor, psikopat mıyım neyim 😂. 36. Haftadayız buarada 😍
Hayalll Ekimannesi hahaha en guzelini yapiyorsun kndni motive ediorsun ne gzl isde :) saglkla glsn insallah
deletedmom503 Ben 25.h beri o agriyi cekiyorum 2 tane cocuk dogurdum bunun gibi zor hamilelik yasamadim insallah kolay saglikli dogumla ve saglikli hayirli bir evlatla mukafat olurum🤗yurumek yatakda dönmek yatmak kalkmak hepsi hepsi zor şu an 34 h hamileyim az kaldi insallah gececek😊bende dr sordum her hamilelik bir olmaz bu biraz nazlı demek ki olur boyle seyler idare edeceksin dedi ilac vs fayda etmiyor yani😉😉
Hayalll deletedmom503 hc bsy fyda edmior cnm vlla p.tesi randevu alacm gdcm ztn nst vardi bi kc gun erken gideimde tkrr baksn ck agrio cnku dayanamiorm gceleri sbh ediyorm sbhida oglen ediorm duzenim sasdi