Sule_123 vallaha herkesin çok kötü berbat demesine rağmen ettim Zübeyde hanıma gittim 2 ayrı doktor ve ebeler hepsi o kadar iyiydi ki ultrasyonla bakarken ekranı bana çevirip herseyi tek tek anlatti sorularıma çok güzel cevaplar verdi bana sorular sordu hatam yanlışım olan şeyleri düzeltti ben anlamıyorum Bi ekonomik zorluklar içindeyken şartları zorlayıp özel hastaneye 10 binlerin üstünde para veren insanları bence devletinde yaptığı aynı şey tek olan şey sıra beklemeden randevu saatinde ilerde olmanız en azından benim fikrim ve gördüklerim bu