@“Sule_123” valla canım benimde ilk hamileliğim olduğu için 12. Cadde deki doktor orda doğum yapacaksın dedi . Ama şehir hastanesinde doğum yapanlar genel olarak duydugum cok memnun kaldıkları özel hastane gibi diyen var bilmiyorum Allah iyi insanlarla karsılastırsın da insan gibi muamele görelim ne diim Allah yardımcımız olsun o günlerimizi güzel atlatalım inşallah hayırlısıyla 🙏