zls33
Kan düşüklüğünü ihmal etmeyin ve serum taktirin düzelene kadar benimde kan değerlerim düşüktü ama pek önemsemedim normal doğum yaptım ve doğumda zaten insan yorgun düşüyor bir de kansızlık olunca daha da halsiz yorgun bitkin oluyor ve toparlamak daha geç oluyor bana da doğumdan sonra serum taktılar bir serum da bile faydasını gördüm değerim 6ydi burada ve doktorum kan ilacı yazmış onu kullanıyorum küçük şişeler de