zls33 Busramzcgl bana bir nasip olmadı. Tanıdık bir doktorum vardı degerin şuan 9 ise 8 e düşer buda seni çok etkilemez. Ama 12 den 8 e ya da 9 a düşerse bu seni sarsar dedi.. kendi doktorumda doğum sırasında takviye ederiz dedi. Eğer önümüzdeki hafta da ilaçlarla yukselmezse kadın doğum özel hastanesi var orda 1500 TL sanirm. Oraya giderim. Medical 3.500 fiyat çıkardı🙄
Leylasiva21 sg-happy talesemi normal insanda kan değerleri 12-14 arası olur 12 altinda oldu mu talesemi demektir onunda 3 seviyesi var. 10-12 arası oldu mu taşıyıcı 8-10 arasi intermedia hasta yani ben kan serumu ile falan idare ediyorum. 8 altinda olanlar çok hasta onlarda genelde organ yetmezliği oluyor
sg-happy Leylasiva21 hangi kan değeri bu dediğiniz?plt mi yoksa Demir ya da getirin mi. Kan sonuçlarındaki kısaltması nedir acaba
zls33 Bebegimm111 devlet ücretsiz sanırım bugün gittik. Ama dünden kalan hastalar vardı. Ve saat 9.30 olmasına rağmen 8.30 un hastalari duruyordu. İnanılmaz kalabalıktı. Eşimde gidelim dedi . Özelde ki doktorumla konuştuk ilaçlarına devam et . Doğum esnasında kan takviyesi yaparız dedi..
sg-happy Leylasiva21 benim normal değerler aracında hgb ama dediğim gibi plt hep düşük kanama olsa durdurmakta zorlanıyor diye okumuştum ben de
Vera2018 Bana da 27 nian da takıldı serum ferinjeck, Ankara şehir hastanesinde. Bir günde hastanede yattım. Kanım 9.3 du. Tekrar kontrole gitmedim. Ben 1 doz yeterli olur diye düşünüyordum. Yarın kontrolüm var acaba tekrar takarlar mi?