Annekuzusu_Ayaz aslhankrhan94 6 ayı doldurmadıysan işlem yapılıyormuş canım zaman geçmeden yaptır istersen bidaha yaptıramazsın
aslhankrhan94 Annekuzusu_Ayaz İşlerm yapılıyor da kağıt istiyolar kadın doğumdan. Doktor da izin kâğıdı filan vermiyoruz mesuliyet kabul etmiyoruz demiştir o zamanlar. Bende birdaha uğraşmadım.🙄 Zamanım da geçti zaten, nasipse doğumdan sonraya artık 🌸🌸
bir_pasa_annesi Annekuzusu_Ayaz doktorumda öyle dedi 14 haftada kağıt imzalim git dedi ama kanal tedavisinde film gerekmiş diş doktoru çekemem hamilesin dedi nasıl yapacaz bilmiyorum
bir_pasa_annesi Annekuzusu_Ayaz hadi ya hiç duymadım acaba her hastane de var mıdır birşey demediler bana