Yooookkk1 Annekuzusu_Ayaz sag alt en arkadan 2 cı dısım kırıldı ucundan yarısı basta agrı yapmadı ama suan öldürüyor yemek gırse yanşsılıkla orayla cıgnesem aklım cıkıyor sımdıde agrıyor oyle zonk zonk doktora sordum işlem yaptıra bılırsın dedı ama benım gıdesım yok 23 haftadayım bılmıyorum napacagım
2koftemom Annekuzusu_Ayaz benımde snaki dolgu olan yarıldı gibi sanıyorum içindeki cktı ama neden böyle oluyor yaa ve aşırı kanama
_neslihan_ Annekuzusu_Ayaz hamilelikten beri tam 5 dişim kırıldı maalesef hiç bişey yaptıramadım doğumu bekliyorum bende
Annekuzusu_Ayaz Peperonni haftanız müsaitse çekiliyor ilk trimester son trimester da dişe işlem yaptırmak yasak dedi bende 37+1
Peperonni Annekuzusu_Ayaz çektirme değilde sanırım dolgu yaparlar çok az yani diş duruyor yerinde ama üstünde çatlak izi var bende. Ve arka dişim de çürümeye başlamış orası da dolgu olması lazım. Ama ben aşırı korkuyorum en son dolgu yaptıedığımıda aşırı panik olmuştum hamile hamile psikolojim kaldırır mı bilmiyorum 21. Haftamdayım canım
Annekuzusu_Ayaz Yooookkk1 23 haftada yapıyolar keşke bende o zamanlarda olsam benim iki taraf dişimde kırıldı ağrı yapıyo bişey üstüne bastırınca yeyince
bir_pasa_annesi Yooookkk1 benimde sol üst ay ölüyorum resmen kanal tedavisi dedi doktor 12 haftaligiz gidemiyorum
anne_4 Valla şuan ağzıma baksan dış kalmamıştır öndekleri saymasan tabi ki 🤦🤦🤦🤦🤦 hamile kaldım dişlerim tıkır tıkır kırıla kırıla bitti hepsi doğumdan sonra yaptırmayı düşünüyoruz çoğu gitti azı kaldı inşallah
SeherMercimek Haftadayım dişim kırıldı yarısıda dolguydu. Dolguda kırıldı. Doktora gittim doktor çekim dedi yarın doktoruma sorucam antibiyotik kullan dedi dişçim. Doktoruma sorucam ona göre çekim yaptırıcam. Çok fena acıyor diş kırıldı yok oldu resmen.
Annekuzusu_Ayaz SeherMercimek seninki olur canım benim haftam ileri olduğu için yapılmıyo işlem ilk 3 ay son 3 ay yapılmıyo diğer zamanlarda yapılabiliyo keşke bende senin zamanında olsaydımda çektirebilseydim
Annekuzusu_Ayaz 2koftemom kalsiyum eksikliğinden oluyo canım banada doktor dedi hamilelikten beri 4 dişim kırıldı çektiremiyorumda öyle ağrısını çekiyorum
Annekuzusu_Ayaz _neslihan_ benimde aynı bide doğum yskın hiçbişey yaptırmıyolar dişime çekim falan da olmuyo üstüne bastırınca ağrıyo
2koftemom Annekuzusu_Ayaz haklısınız hamilelikten önce bütün enfeksiyonlu düşlerimi kanal yaptırmıstım ona ragmen yine ağrı kanama v.s yarıklık oldu üst dişte gidip göstericem doldursunlar
Annekuzusu_Ayaz bir_pasa_annesi 1 hafta yada 2 hafta bekleyip gidebilirsin ben son ayda olduğum için çekmiyolar
aslhankrhan94 Annekuzusu_Ayaz Benimde 6.ayımda kırıldı. Dişimin kökü kaldı sadece 😟 Dişçiye de gitmedim inşallah daha fazla sıkıntı olmaz
Annekuzusu_Ayaz aslhankrhan94 6 ayı doldurmadıysan işlem yapılıyormuş canım zaman geçmeden yaptır istersen bidaha yaptıramazsın
bir_pasa_annesi Annekuzusu_Ayaz doktorumda öyle dedi 14 haftada kağıt imzalim git dedi ama kanal tedavisinde film gerekmiş diş doktoru çekemem hamilesin dedi nasıl yapacaz bilmiyorum