Betiiiiiii 2 sene önce oğlumu epidural normal doğumla doğurdum aşırı rahat 4 cm hastaneye yattım çok hafifdi sancım ebeler suyumu patlatınca asıl sancı geldi 1 saat çektim o şiddetli sancıyı 6 cm olmuştu epidural istedim yapıldı öyle çok acımıyo yapılırken kuş gibi olmuştum biraz dinlendim en azından baskıyı hissediyorsun zaten sancinin gelmesine de bakıyo hemşireler 1 saat sonra doğuma gitmiştim 3 kere ıkındım galiba dikiş atılırken falan hiç bişey hissetmiyosun biraz bacaklarında uyuşukluk oluyo o da yürüyünce açılıyo üzerimi kendim giydim biraz da annemin yardımıyla eşimle yürüdük koridorda rahat ağrısız bı şekilde sadece ara ara bel ağrım olmuştu o da geçti inşallah bu bebeğimde de düşünüyorum eşimde yok demedi hiç sağolsun diretmedi illa kendi sancinla doğur diye