Herkese merhaba😊
30 haftalik hamileyim bi aksilik olmazsa epidural normal doğum istiyorum aramizda bu sekilde dogum yapan arkadaşların tecrübelerine ihtiyacim var lutfen yardimci olurmusunuz🥰 avantajlari ve dezavantajlari nedir acaba epidural normal doğumun?