Herkese merhaba,benim ilk gebeliğim doğumama çok az kaldı bebeğin banyo ettirilmesi konusunda annemlerle sürekli çatışıyoruz.Onlar hastaneden gelir gelmez yıkanır diyor bazıları göbek bağı düşmeden yıkanmaz diyor vs. bu konuda kafam çok karıştı.Sizce Bebek ne zaman yıkanmalı? 🤔