Sedaaa95 Kızlar merhaba, 13+4 haftalık hamileyim doktor bugün %85 erkek dedi kolay kolay yanılmam qma yinede %85 diyorum dedi cinsiyet için bu haftadan sonra yanılma payı olur mu??🥰
Deletedmom70006 Sedaaa95 bana 12 ve 13 de büyük ihtimalle diyip söylendi hatta yüzde 90 dendi. Aynı sizin hekim gibi yanilacagimi düşünmüyorum dedi yanilmadi da 18 de gittiğimizde kesinleşti canım. 11 12 li haftalar olsa erken ama 13 ten sonra daha da netleşiyor. Devlet kurumları 16 yi beklese de 13 14 ten itibaren biliyorlar ama söylemiyorlar.
Deletedmom622772 Sedaaa95 16’dan öncesini kesin olarak baz almayın burada yanılma yaşayanların çoğu 12-13 gibi haftalarda öğrenenler
haklisinesracim Sedaaa95 ilk bebegimde 16. haftamda net erkek demişti kızım doğdu. Yani nadiren de olsa oluyor
Gamzeyasarr Sedaaa95 bence yapmayın 😆 16 da bile net konuşmadılar detaylıda bile değişen okudum ben burada 🙈😂
Sedaaa95 Deletedmom70006 Cinsiyet zaten önemli değil bizim için ama sırf bir şeyler almaya hevesleniyoruz ondan erken alsak değişirse diye merak ediyorum da doktor sanmam belli dedi. Değişmez herhalde😊
Sedaaa95 Deletedmom622772 Öyle yaparım artık 2 hafta daha beklerim ondan sonra yine erkek denirse alırım😊
Deletedmom70006 Sedaaa95 evet canım ben de aynısını düşünüyordum. Fakat 12 den sonra dayanamadım almaya başladım 😄 18 e kadar ortak renkler almaya çalıştım gri, yeşil, bebe mavisi gibi. Daha yeni gecen hafta mavinin tonlarina geçtim kesinlestikten sonra 😊
Deletedmom622772 Sedaaa95 evet banada 14’te erkek demisti sonra yani kız da olabilir aslında arası suan karısık gözüküyor pipi de olabilir demisti 2 hafta sonra kız oldugu kesinleşti :)
Asil_hatun Sedaaa95 kız denilip sonradan erkek çıkabiliyor ama erkek denilip te yanılan kolay kolay olmaz canm bende 11. Haftada erkek olduğunu öğrenmiştim 2 oğlumun da
Sedaaa95 Asil_hatun Doktor yanılmam kolay kolay dedi gösteriyor dedi o yüzden emin oldum gibi bir şey oldu🥰🥰🥰
begumcann Asil_hatun cnm banada 11. Haftada kız dedi 12 haftada bacak arasında tomurcuk var dedi erkeğe benzemiş dedi acaba yanılmışmıdır 🤭
Fatmapekesen Asil_hatun valla benjm kuzene 6 ay erkek deniyor sonra kontrole gidince kız olduğu anlaşılıyor 😊🤷♀️
Edabykl Sedaaa95 bende 16+5 de erkek oldugunu ogrendim ama kordonlada karistirabiliyolarmis o kadar cok yazi okudum ki değişenleri suan neye inancami şaşırdım 🤭🙄
Edabykl Deletedmom622772 al iste boyle olanlarda var 14 de erkek demistiya size ultrason goruntusu varmi acaba pipi gözüküyor mu 😂🤭
meri01 Deletedmom622772 bana da doktorom 12. Haftada gittiğimde %60 kız gibi ama bu haftalarda değişme ihtimali de var demişti. Bugün memlekete geldiğim için farkı bir doktora görünmek zorunda kaldım ilaçlar için 14+5 deyiz ve %90 erkek dedi bu doktor kafam karıştı şimdi ne olacak diye merak ediyorum 🙄
Deletedmom622772 Edabykl hayır kesin konusmadıgı icin o hafta vermedi ultrason görüntüsü ilk baktığında direkt oğlun olacak canım diyip geçti araya bir şeyler karışmış sanırım kordon mu bilmiyorum pipi gibi duran 😂😂ben kız hissediyordum bir daha bakar mısınız diyince dikkatli baktı ve aradaki şeyin pipi olup olmadığına emin olmadığını söyledi bu haftada klitoriste şişkin durabildiği için erkek ve kız ayrımı bazen tam ayrılamayabiliyor kız da olabilir bekleyelim dedi 16’da doktorumu değiştirdim pozisyonuda uygundu %100 kız denildi ve ultrasonda da ben bile görebiliyordum kız olduğunu şimdi 26 haftalığız ve hala kızız 🥰 cinsiyet için 15-16’da gidilmeli net cevabı almak her zaman daha iyi :)
Fatmapekesen Ylmaznurr nsl 6 aya kadar kız dendi ayrıntılı ultrason da gozukmedj mi merak ettim benimde kuzene 6 ay erkek diyorlar kontrole gidiyor kız oldugunu öğreniyor 😊