Nagihannuray beta değerinin ikizle alakası yok. Bu yazılanlara aldanıp umutlanmayın. Kimi insanda artış iki katından fazla görülüyor. Bazı ikiz gebelerde böyle artış olduğu için insanlar her böyle fazla artana ikiz gebelik, ikiz olabilir diyor. Ben 211 betada öğrendim ilk. 3-4 gün sonda kan verdiğimde 6 binlere yükselmişti. İkiz falanda değil. Kuzenimde 300 betada öğrenmişti. Onunki 2 gün içinde 6 bine yükseldi. Bu mantığa göre onun çoğul gebelik olması lazım. Ama değil 🤷🏻♀️ Adete göre hesaplayıp gidebilirsiniz hastaneye. 5. Haftada genelde beta yüksekte olsa kese gözüküyor. 7. Hafta garanti. Hem kese hem bebek hem de kalp atışını görebilirsiniz. Ama yinede gidin bence folik asit falan başlatır doktorunuz