Merhabalar,ben de yeni hamileyim,şuan 4+3 oldum,reglime 7gün kala kanda öğrendim ve beta 21,6ydı, her 2 günde bir 2katından birazcık daha yükseldi, 21,6…. 52… 143 , bugünkü çıkmadı sonucum henüz beklemedeyim.benim gbi az artış olan var mı? Bir sıkıntı olacak diye endişeliyim,