37+2 haftalık gebeyim kimseyi korkutmak istemem herkesin acı eşiği farklıdır sonuçta ama çatı muayenem kötü geçti isteğe bağlı sezeryan istedim. Cuma günü alalım dedi cuma günü 37+6 haftalık olacağım erken değil mi diye sordum yok değil dedi. Tabiki doktoruma güveniyorum ama sizlerede danışmak istedim. Erken mi sizce ?