Kızlar. 31 haftalık hamileyim geçen hafta covid geçirdim ama oldukca hafif. Çok şükür geçti. Her ihtimale karşı kan sulandırıcı iğne yaZmıştı doktorum. Kullanıyorum. Bu rutin bir şey midir? Her covid geçiren hamile kullanıyor sanırım. Ayrıca bugun kontrolüm vardı notlarına venöz emboli diye yazmış. Sordum ne oldugunu kan sulandırıcı iğne için öyle yazılması gerekiyor yoksa sgk ödemiyor dedi. Benzer durumu yaşayanlar var mıdır bilgisi olan? Doğum öncesi ekstra pıhtılaşma testi yapılıyor mu?