Burcuk Zeyus olmasın işte ne güzel.. illa acı mı çekmek istiyorsunuz 🙁( her gebelik aynı olmaz.. kimisi çok rahat kimisi çok şikayetli geçirir
gizemmm Zeyus ben 35. Haftadayım hiç bulantı kusmam olmadı ilerleyen haftalar da hafif oldu. Maşallah deyin herkes böyle hamilelik geçirmek bünye meselesi. Hiç alakası Yok ne alakası var yani Herkes kusmak zorunda mı Ben ultrasonda görmesem ilk zamanlar hamile olduğuma bile inanmazdım Ne yerleşme kanamam oldu ne bulantı kusma Çok uykum geliyordu sadece hatta benim bebeğin gelişimi bir hafta öndeydi gayet iyiydi 🙂 şuan tam kendi haftasında
gizemmm Hatta siz nazara gelmemek için ay çok bulantım var ay çok kustum Bugün çok halsizim deyinde etrafınızdaki insanlar da sussun gereksiz konuşmasın 😄 bir iki hafta sonra mutfakta yemek yaparken bazı şeyler size ağır gelebilir ama Kızartma soğan falan
Bsk Zeyus ben 21.haftadayim allaha sukur daha hic bulantim olmadi herkes cok biliyor maalesef😀sikmayin caninizi
Mervenur001 Benim ilk 3 4 5 ci hafta cok iyiydi hersey 6 haftaya bi girdim abartisiz Allahim yukarda asiri mide bulantisi bide bazi insanlar istifa ederken cok cekiyorlar bide asiri tiksinme mutfaktan hele buz dolabini acinca gelen koku beni maffediyordu inanmazsiniz ama esimden bile uzaklastim evimden bi gicik aldim hatta esime dedimki disari cadir kuralim bu tiksinme gecene kadar adam srn nediyon dedi ama napim oturuyorum kalkiyorum yemesemde aklima yiyecekler geliyor böğürüyordum sonra özele gittim doktoruma kalp atisi icin sikayetin varmi dedi bemde mide bulantisi asiri var gaviscon surup verdi ictigim gun inanilmaz etkisi oldu 7 hafta kullandim 9 hafta biraktim simdi 10+1 deyim mide bulantisi gecti hafif tiksinme var.Demek oki herkesin hamileligi farkli bunyesi farkli tabiki ne guzel bulantisiz tiksinmesiz hamilelik gecirme oyleleri sansli tabiki 😊
OlgaArslan Zeyus canım yok öyle bişey bende 35 haftalık olduk daha bu zamana kadar maşallah mide bulantısı nedir bilmem bide yemekhanede çalışmama rağmen okadar yemek kokusu falan herkez sen çalışamazsın diyodu ama hiç bi sıkıntım olmadı. Yani bence takma hamileliğinin tadını çıkart 😊
Dilekiscn Zeyus bendede yoktu bebeğim hiç üzmedi beni ne mide bulantısı ne kusma şanslı hamilelerdeniz buna sevinmelisin🤗
Emine24 Zeyus şanslı annelerdesin olumsuz konuşanlara bakma . Bende hiç bir belirti yaşamasan mükemmel bi hamilelik geçirdim 30. Haftadayız şuan gayet sağlıklı paşam . Şimdi büyüdüğü nefes alma problemi filan yaşıyorum😰 Bol bol ye iç gez hamileliğinin tadını çıkar ☺
MucizemE Zeyus 7+2 haftalık olduk bi sıkıntım yoktu taki dünden itibaren mide bulantısından yemek yiyesim gelmiyor dua et de miden hiç bulanmasın beslen bebeğin gelişsin
Vldn Zeyus ah ah bende öyle diyodum 7.haftaya kadar keşke miğdem bulansada bebeiğimin varlığını hissetsem nerden dedim 4 ay boyunca iki gecede bir acillik olup serum yiyip sabah beşlerde eve döndük bence çok şanslısın
Kezu17 Zeyus hiç alakası yok, bende de hiç bulantı olmadı. Şuan 21. Haftadayım , bebeğimin gelişimi de normal. Hiç takılma dışardan laf söyleyen insanlara bence 🙂 doktor ne derse onu dinle geri kalanına kulaklarını tıka 🙂)
MerveHandeSyed Zeyus canım ben hamileliğim boyunca sadce 2 defa kustum o kadar bende korkup gittin doktor bende bi problem mi var yani gayet normalim dedim ama sıkıntılı bi durum değil genetik olabiliyor bana annemden miras
tubatayfun Zeyus ne alakasi var kim dediyse inanma canim bende 9+1 oldum cok sukur hersey yolunda benimde ne midem bulaniyor ne basim donuyor korkma allahin izniyle bebegin guzel gelisiyordur
Gzd Zeyus canım ne güzel daha ne istiyosun insallah hiç bulanmaz🤗bende 25.haftaya girdim hiç bulantı yaşamadım, bebişimde gayet sağlıklı😌
Ekimucizesi Zeyus şükret yaaaa ben hastanelerden çıkamadım insanlar ne çekiyolar.dua mı edelim inşallah miden bulanır diye
Sedefali @Zeyus hiç böyle bir şey duymadım 11 haftalık hamileyim henüz daha ne mide bulantım oldu ne de başka bir şey şans ve birazda genetik sanırım 😊 sıkma canını yani
SeNeM Zeyus ne alaka ya lafa bak. Benim ilk hamileliğimde hiç olmadı bulantım 4.5 kg doğdu bebek nasıl gelişmiyomuş. İkinciye hamileyim yne yok. Bazen şu insanlar gerçekten boş konuşuyor.
Rabia88 Zeyus ben defalarca doktordan laf yedim bu yüzden kimden duysam gittim sordum kusmuyor midem bulanmiyor halsiz değilim gibi gibi en son eşimi uyardı okumasın takmasin kusmak çok mu iyi düşünmesin ne güzel sanslisin dedi şükür şuan 26 haftalık olduk hiç belirtim olmadı 😂 takı 22. Haftada başlayan kasık ağrım dışında inşAllah sizde şanslı annelerden olursunuz