Arkadaşlar ben iki doktordan da bilgi aldım birisi tut derken diğeri bebek gelişimi açısından önermiyorum sıvısız bırakma dedi,burda sizlere sormamın amacı deneyimleriniz tabi ki,kimi doktor için bi sakınca yokken kimisi için hayati önem de taşıyabiliyor ,herkesin burda kendi deneyim ve tecrübeleri var ortam lütfen gerilmesin 🙏