Deniz2961 şimdi şöyle kalkıp buradaki insanlardan bilimsel açıklama bekleyemezsiniz , buradaki kimse ebe hemşire veya doktor değil birincisi , ikincisi bir hemşire olarak söylüyorum , eğer bir şikayetiniz varsa o an buraya yazmak yerine doktorunuza mesaj atsanız sizin için çok daha iyi olur , buradaki insanları anlamıyorum suyum geldi napıyım acil diye buraya yazıyorlar , gidip bir sorun gördüğünüz şeyleri doktora sorsanıza ? Niye insanları zan altında bırakıyorsunuz o zaman , birazda kendimize bakmak lazım