Allh için bebeğin her bir tarafa toplanmasına sertleşme diyip önemli değil normal bebek büyüdüğü için vs diyip hakka girmeyin sertleşme kısa süreli olur bebek toplanır bir kaç dakikia sonra birakir kendini kasılma bebek toplanır orası taş gbi olur ve karnina elini suurnce bile canın acır lütfen dikkt edin iksii farklı şey bı yüzden ciğer geliştirici oldum bu buradaki arkdslar hep nrml nrml didou allhtan doktra gitmistim