Deletedmom10846 Hamiş bayanlar 32. Haftada doğum iznine ayrıldınız mı yoksa çalışabilir raporu alıp uzattınız mı doğum sonrasına. İlk bebişimde 36 ya kadar çalışmıştım ama ikincide sabredemiyorum sanki şimdiden çok ağırlaştım
Kaysi Deletedmom10846 gün sayıyorum 32. hafta için evden çalışıyorum ama sürekli sandalye başında otur otur belim kırılıyor.
kuzeymomss Deletedmom10846 32 de çalışabilir raporu aldım 36+4 olduk son günlerim Perşembe günü izne ayrılıyorum çok zorlanmadım çok şükür güzel Gidiyor 😂
zennure-45B Deletedmom10846 bir sorum olacak kızlar bende özel bir firmada asistanlık yapıyorum ama eleman eksikliğinden dolayı 32 de değil de 33 haftalıkken ayrılmayı düşünüyorum mecbur o haftalarda da alabiliyor muyuz yoksa çalışabilir raporuna mi takılıyoruz bilginiz var mı 🤰🖤
Deletedmom10846 Hemsireeeana maşallah iyi çalışmışsınız ilk hamileliğimde bnde çalışmıştım ama şimdi zor geliyor çalışmak. 26 haftadayım henüz bir ay daha sabretmek bile gözümde büyüyor
Yesilev Direk 32. Haftamda çıktım iş sonucta stres oluyoruz beden yorulmasa bile daha fazla bebeğimi strese maruz bırakmak istemedim açıkcası 😊
Deletedmom10846 Yesilev Bnde çağrı merkezinde çalışıyorum oturuyorum aslında yorucu değil ama stresli doğal olarak tabi😊 ama bebeğim 2 aylıkken işe başlayacağım o düşündürüyor sadece
edamehmet3 Deletedmom10846 Merhaba bende aynı şekilde çağrı merkezinde çalışıyorum hangi firma 35 e kadar sabredebildim bende aşırı yoğun hatlar stresten kendimi geriyordum şuan 38+3 uz beklemedeyimm🥰 Türk Telekom assistte çalışıyorum bu arada
Deletedmom10846 Kaysi bende aynı durumdayım evdeyim rahatım aslında ama stresi ayrı durum. Mesela bu gece sabaha kadar uyuyamadım karnımdan
Deletedmom10846 kuzeymomss maşallah bnde ilk hamileliğimde çalışmıştım 2 hafta evde durdum durmadım gelmişti oğluşum😊 ikinci bebiş farklı oluyor sanırım bi yılgınlık var sabredemem gibi geliyor
Deletedmom10846 edamehmet3 gerçekten mi bnde assiste bağlı olarak çalışıyorum ayrı ama bizim şirket 😊 hat evet çok yoğun günler geçmiyor 26 haftadayım bi de daha ama doğum sonrasını da düşünüyorum kararsız kaldım. Baya çalışmışsınız yine maşallah
Mrvgl edamehmet3 Mrb. Assist için başvuruyu nereden yaptınız acaba. Deneyim ariyirlar mi. İktisat mezunuyum ben de istiyorum home.office çalışmayı. Kızım 14 aylık knvalidemlerle yaşıyorum. Bazı şirketler bebeği sorun edip almıyorlarmis. Siz de var mı bebekli çalışan cevap verirseniz çok sevinirim ❣️❣️ Deletedmom10846
Mrvgl edamehmet3 Mrb. Sanırım.home.office çalışıyorsunuz. Maaş asgari ücret mi. Ve yemek ücretiniz ne kdr acaba 🙈🙈 180 lira diye duydum da inanamadim
edamehmet3 Deletedmom10846 Evet çok zordu Allah’tan sürekli sabit vardiyadaydim o biraz beni rahatlattı doğum sonrasını düşündüğüm için sabrettim ne zaman ki oruç başladı sabrım kalmadı yoğunluk birde insanların aç oldukları için ayrı bir siniri kendime yazık mi değil ya sonrası bulunur bir çare dedim çıktım zaten devlet seni 37. Haftaya kadar calistiriyor sonrası mecburi çıkıyorsun normalde bu ayın 19 una kadar çalışabilirdim ben 6 sında çıktım
Deletedmom10846 edamehmet3 bn ilk hamileliğimde dayanmıştım sizin gibi ama o zamanlar hat boştu bu kadar değildi. Hamilelik öncesi part çalışıyordum ondan da olabilir. Rapor aldım devamlı hastalık dolayısıyla vs ona rağmen ay bitmiyor. Psikolojik sanıeım biraz da benim ki
Karaaslan Deletedmom10846 ya bide 32de rapor alip ciktim. Simdi dogum olucak doyum oldu raporu alicaz galiba dimi sonradinda ne yapmamasi gerekiyor işlemler olarsk bilmiyorumda ?
Deletedmom10846 Karaaslan var ama ben kısmi çalışma hakkından yararlanmayı düşünüyorum. İkinci bebeğim olduğu için 4 ay 4 saat çalışma hakkım olacak.
Karaaslan Deletedmom10846 benim ilk cocuk . Diyelimki 2ayllikenr basladim acaba benim ne hakkim var ekstra ?
Deletedmom10846 Karaaslan 32 de çalışamaz raporu aldıysanız doğumu bekleyeceksiniz evet doğum raporunu verip 2 aylık doğum iznine geçeceksiniz
Deletedmom10846 Karaaslan doğum izni bittikten sonra işkura belge götürüp 2 ay 4 saat çalışma hakkınız var ondan yararlanıyorsunuz. Bitince de zaten 1 yaşına kadar süt izniniz oluyor 1.30saat