EsrSvm Kızlar Merhaba, Eylül’de nasip olursa tüp bebeğe başlayacağız. Öncesinde yumurta ve embriyo kalitesi için herhangi birşey yapmaya ya da kullanmaya gerek var mıdır ? Tecrübeli arkadaşlardan bilgi bekliyorum 🌸
Tomrishatun EsrSvm hergun 1 avuç esin ve sen ceviz fındık badem veriyorlar bol bol yürüyüş beslenmenin tabi dikkat et balık et falan tüketin sigara kesinlikle yasak ilaç içemeyen özen gösterin
Deleted4445656 EsrSvm benim ilk denememde 2 yumurtam toplandı yaşım 30 çok azdı sonra araştırdım falan hayıt otu macununu öğrendim 3. Denemeden önce 2 ay boyunca her gün o macunu yedim son toplanmada 7 yumurtam oldu hamdolsun ben ona bağlıyorum ve sağlıklı beslenme yeşillikler ve protein ağırlıklı çiğ kuruyemişler
babyymz EsrSvm merhaba. Bu konuda çok araştırma yaptım. Beslenme bence bu işin en temel noktalarindan biri. Ben de şu an tüp bebekle 30 haftalık hamileyim. Ekimin başında transfer olmuştum. Onun öncesinde en az 3 ay beslenmeye özen göstermemiz gerekiyor. Hem eşim hem kendim sağlıklı beslenmeye çalıştık olduğunca. Sağlıklı embriyolar için zaten en az 3 ay öncesinden sağlıklı bir yaşam tarzini öneriyor doktorlar da
Denizyldzm EsrSvm tüp Bebek doktorum vitamin yazmıştı ve düzenli uyumaya dinlemye dikkat ettim tabi kaliteli hayat stres en büyük etken
Carriebradshow EsrSvm Akdeniz tipi beslenme öneriyordu benim doktorum. Bir de omega3 ve coenzim q10 yumurta kalitesi için çok önemli. Bunlar haricinde vitamin takviyeleri de kullandım doktorum vermişti. Benim çikolata kistlerim var. Yumurta kalitesizliği yapıyor. O yüzden doktorum maca tozu ve buğday ruşeymi de önermişti. Bunlara dikkat ettim çok şükür ilk denemede ikiz gebelik oldu cuma günü miniklerim geliyor ☺️
tatlisbirkiz Carriebradshow çikolata kistleriniz kaç cm acaba ve nerede tam olarak. Ben doğal yolla gebe kalmaya çalışıyorum benimde çikolata kistlerim var. Bilgi almak isterim sizden 💞
Carriebradshow Bfduam maca tozunu internetten aldım wefood ve naturiga markalarınınkini kullanmıştım organik diye. Matcha tozu ile karışmasın benim kullandığım maca tozu. İkisi farklı şeyler. Ruşeym de migroslarda satılıyor oradan aldım ben. İkisini de yoğurda karıştırıp tükettim ben birer tatlı kaşığı. Yoğurdu da kendim mayalamaya özen gösterdim.
Mrymali Tup bebek yaptım ama sağlıklı şeyler tüketim yoksa çok dikkat ettiğim birsey yoktu. 11 embriyo toplandı bes tanesi sağlıklı çıktı. Bazı şeyler kader kismet
Umutluanne1 EsrSvm aynı bildiğin gibi canım 2 negatif sonuç 3. İçin uğraşıyoruz progesteron değerim yüksek çıkıyor erteleniyor 4 aydır transfer onunla uğraşıyoruz . Sen nasılsın
EsrSvm Umutluanne1 İnşallah herşey gönlünce olur canım 🤲🏻 Ben aşılamadan sonra Kasım ayından beri birşey yapmadım.Eylül Ekim gibi tüp bebeğe bşlayacağız Allah nasip ederse kuzum
Carriebradshow neval270071 benim tedavi sürecim biraz uzun oldu tek deneme oldu ama doktorum oldu bittiye getirmedi. Bütün sorunlar ortadan kalkmadan transferi yapmak istemedi. Yaklaşık 7 ay kullandım.
Deletedmom_33 EsrSvm Omepa kullandım sadece doktorum vermişti ekstra hiçbir şey kullanmadım. Trasnfer öncesi decavit verdi vitamin olarak. Birde ikinci transferde 9.haftaya kadar Omegaven+İzotonik tedavisi aldım o kadar. 81 günlük oğlum şu an 🤗