tahaninannesi19 symaaaaaaa ilk bebegımde cok içtim ben bır sorun yasamadım şükür temiz güvenilir olduktan sonra faydası bıle olabılır bence
Delimavi Annelerimiz büyüklerimiz hep içermiş iyi temizlemdiğinden eminsen çok abartı tüketmediysen bişey olmaz inşallah
Ysmndnz Allah allah ben çok içtim kelle paça işkembe kokoreç çok aşeriyordum ilk aylarda bayağı da yedim yani . Sadece midye yiyemedim doktor ona izin vermedi