symaaaaaaa artık internete guvenmiyorum dereotu bile düşük yapıyormuş nette yazıyor saçmalık 2 ablam da annemde öyleymiş bağ bag yerlermis dereotu roka nane kıvırcık göbek nette hepsi zararlı diyor boşversene bende kelle paça çorbası içtim 14 haftalıkken şimdi 19+5 çok şükür bir sıkıntı yok devamlı da işkembe çorbası içerim çok severim takılma düşündükçe kafana taktıkca daha çok zarar verirsin rahat ol rabbimin izniyle geleceği varsa bebişin hiçbir şey engel olamaz ama yoksa rabbim engel çıkarır o yuzden hayırlısıni dile ve bol bol dua et inşallah birşey olmaz ❤️