Dilany35 ben dopum yaptım canım önce kendimi söyleyeyim 1.76 boyundayım doğuma girdiğimde 84kiloydum çatım müsaitti ve doktorum çok sakin babacan bir doktordu.
4kilo 190gram 52cm doğdu oğlum.
3dikişlik kesi açıldı bir de eli başının yanında olduğu için bir dikişlik yırtığım oldu.
Doğumum kolay geçti 3. ıkınmadan sonra oğlum kucağımdaydı bu da 9-10dk demek oluyor çok şükür 🙏🏼 bebek kuvvetli olduğu için kendini kolay itiyor güçlü itiyor sen de doğru ıkınırsan pırt diye çıkıyor.Bunun dışında ben de senin haftandayken 3600-3700dü kilosu doktorum cevizi bademi muzu kes dedi cuma kontrole gittim 3900dü doktorum eğer pazartesiye kadar hiç bi gelişme olmazsa sezeryan günü belirleyelim 4200ün üstü risk olabilir gereksiz yere heyecan yaratmayalım dedi,pazar günü bi sancı pazarı pazartesiye bağlayan gece doğum yaptım şükür.
Cihazların 300gr yanılma payı oluyor diyorlardı benimki +300gr oldu ama -300 gr da olabilirdi yani aslında doktorumun tecrübesi sayesinde boşuna sezeryan olmadım.