Rsk98 Merhaba, tüp bebek / taze transfer annesiyim. 35 yaşındayım. 32 haftalık hamileyim. İlk denememdi. Ben tüp bebek sürecine psikolojik olarak rahat olduğum dönem başladım. Eşim, doktorum ve ben dışında çevremden kimseye haber vermeden sürece girdim. Kimsenin sorularına yanıt vermek, açıklama yapmak, izah etmek istemedim. Ki bu kısmı çok önemli. Transfer günü geldi, sabah erkenden duş aldım. Asla deodorant ve kozmetik bir şey sürmedim. Transfer anında hep keyifliydim. Çünkü embriyolarıma ilk kez bu kadar yakındım. Neden stres olayım ki. ☺️ Sonra transfer anına ekrandan izledim, 10 dk yatırdılar sonra eve arabada uzanarak geldim. Evde ilk gün WC harici çok kalkmadım. O gün itibari ile her gün bir dilim ananas yedim, meyve yedim, çiğ kuruyemişler yedim, lifli beslendim. Kabız yapan karbonhidrat grubunu tüketmedim. Bol bol su içtim. Ancak 2. Günden 11. Güne kadar hep yemeklerimi yaptım. Sürekli yatmadım, asla sürekli yatmanın doğru olduğunu düşünmüyorum. Arada eşimle dışarı çıkıp kamp sandalyesi ile sakin ortamlarda oturdum. Güneşe çıktım. Tuttu mu , tutmadı mı belirti aramadım. Hiçbir sosyal medya platformundan kadınların pozitif ya da negatif deneyimlerini okumadım, araştırmadım. Tamamen bebeklerim ve bana ait bir kamp gibi geçirdim. Bol bol müzik dinledim. Onlarla her gün konuştum, tuttuklarına inanıyordum. Evde erken idrar testi ya da kan testi vermedim. Tamamen doktorumun söylediği gün, söylediği merkeze gidip kanımı verdim. 2 saat sonra + haberi aldım. 7 yıllık evliyim. Hiçbir zaman şüpheli zamanlarda / günüm geçtiğinde dahi erkenden evde testler yapmadım. Bunlar psikolojik olarak yıpratan şeyler. Ne kadar bu tip detaylardan uzak kalır, kendinizi rahat bırakırsanız o dönem o kadar güzel geçiyor. Kötü değil, güzel hatırlıyorsunuz. Tavsiye ederim. Deneyimlerim bunlar. (Çift embriyo, biri tuttu. Kızım benim gibi güçlü ve neşeli.) Rabbim size de bu güzel haberi almayı ve tatmayı nasip etsin. Lütfen rahat olun. 🌿🌿🌿🪷🪷🪷🪷