drmeri 17 + 1 deyim. iki gün önce ilk kez bir kıpırtı gibi minik biseyler değişik biseyler hissettim 🤣 ilk gebeligim. cinsiyetimjz erkek 😍 bu arada karın buyuklugunuz ne durumda arkadaşlarım?
Emine4280 drmeri benim ki gayet dışarıdan anlaşılıyor hamil oldugum ama üçüncü gebelik ilk gebeligimde on sekiz haftalıkken hiç yoktu şuan 18 hafta gayet belli
Muallime_97 Emine4280 20 haftalık olduk 17 den beri hissediyorum çok şükür bu aralar daha belirgin özellikle akşamları sol tarafıma yattığımda
Zelihaemir Emine4280 ay bizde 17+3 üz ben çok net hissediyorum ikinci gebeliğim benim de kesin kız dedi doktor , hissediyorum derken şöyle içimde döndüğünü veya kaydığını sanki resmen anlıyorum ama ilki erkekti anlamıyordum 😂😂 cinsiyete göre değişiyor da olabilir