Yorumları okudukça bir korku bastı bana 🤣
Yaaa bana yenidoğan günde 10 u 12 adeti geçiyor bez fazla gidiyor dedikleri için bende 216 lı molfix bezi aldım fazla kalıcak mı şimdi 🤣🤣🤣 eşimde demişti az alalım diye bende indirimden alalım diye habersiz sipariş vermiştim