annesinin_beybisi Elfs ben direkt iki numara aldım üzerinde 3_6 kilo yazıyordu ama büyük gelirse 1 alırım
35lavanta Elfs büyük gelicek ve sızdırma yapabilir buda bebişi rahatsız eder.. Ablam 4 kilo üstü doğurdu 1 numara kullandık ilk etapta siz 1 paket alın zaten çok sık değiştireceksiniz bezin büyük olmasıda sıkıntı küçük olmasıda
Cansugamze_ Bnce 1le başlayın 1 paket yeter zaten 100 120 arası ilk 40 gün bebekler günde 6 7 bez çıkartıyo bitince de 2 numara geçersiniz
Cansugamze_ Tospikannesiiiii aslında evet ama bebişler ilk zaman çok bez çıkartıyo ya ondn demiştim 80 de yeterli olabilir tabi 😂🥰
Melikeince Tospikannesiiiii bebekten bebeğe göre deişyor o biz 80 paket bezi 7.8 günde bitiyoruz en aşağı günde 10.15 kez değiştirdiğim oluyor
Tospikannesiiiii Elfs 3450 dogdu evet aşagı yukarı 10 gün falandır bebegim 1 aylıkken 5250 kg idi sleepy zaten dar kalıpları kullandıysanız az çok
annesinin_beybisi Elfs o markadan markaya bebekten bebeğe değişir bence her markanın 1 numara bezi aynı değil her bebeğin kilosu da aynı değil ben ortalama bebeğim 3.5 kilo doğar diye 2 numara aldım
hunilimom Elfs 1 numara ile başlamak mantıklı mesela benim kızım tombul doğdu bacakları kalindi çok az bı sure kullandım arkadaşım kızı 3.5 kiloydu bacakları zayıftı 2 ay kullandı
gamze443 Elfs baby turconun bezleri ebat olarak kücük ben iki numarasını aldım ha şöyle bişey baktınız büyük direk bir numara alın ikiyi sonra yine kullanırsınız sorun olacağını sanmıyorum