Yavruhamsi Nurliman77 bayramdan sonra inşallah cinsiyetimiz belli olucak sağlıklı kucağımıza almak nasip olur 🌸
Asdas123 Nurliman77 doğrudur ☺️ Ben 1 ay önce doğum yaptım gerçekten çok memnun kaldım ilgili bir doktor hastanede öyle hem odası büyük doktorundan ebesine herkes çok ilgili ve odaları büyük
Nurliman77 Asdas123 evet Atakent güzel hastane ama ben başta orda bir doktora gidiyordum doktor ve hastane maduriyeti yaşayınca bir daha gitmedim doğum ücreti nasıl orada?
Ozlm06 Asdas123 ben sedat tekeliyi karamürsel devlet hastanesinden tanıyorum evet cok ilgili bir doktor ve cok bilgili ama ögrendikki atakente gecmiş🙈
mercimegin_annesiii Nurliman77 bende seviyorum isteyerek gidiyorum başka doktor istemem diyorum ☺️ 24. Hafta sizin ☺️
mercimegin_annesiii Nurliman77 kesin o zaman denk gelmişizdir ☺️ Bana senle aynı hafta çok var demişti ☺️ Erkek bebiş sizin
mercimegin_annesiii Ozlm06 şuanlık tek merak ettiğim vajinal ağrı yarın doktoru arıycam açılma olabilir diyolar tedirgin oldum
Ozlm06 mercimegin_annesiii benimde olmustu ama benim kramplarımdan sonra oldu bana magnezyum verdi ve gecti açılma mı kontrol etti ve agrı var dedim de nst bagladı hic bir sorun olmadını söyledi ve magnezyum kullandıkdan sonra gecti
mercimegin_annesiii Nurliman77 ah oğluma kardeş desene bide aynı gün doğuma giriyoruz 😂 tahmini hangi gğn sizin
Nurliman77 mercimegin_annesiii heheh evet 😊Rabbim hayirla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insAllahh 10-20 ağustos arası diyoruz ama bakalım nasip sizin? 😊
mercimegin_annesiii Nurliman77 e nabızda 13 Ağustos yazıyor daha günle ilgili bişey demedi Aybala hanım ☺️