anne96 Nurliman77 evet daha kucuguz ☺️ doktor yuzde 90 erkek dedı organını gordu ama bakalım degısır mı degısmez mı bılemeyız 🌸☺️
Yavruhamsi Nurliman77 ilk bebeğimde ona gidiyordum bende iyi bir doktor ama doğumdan önce değiştirmiştim kendisini uzmanlarda filiz ciğerime gidiyorum şimdi :)
Asdas123 Nurliman77 doğrudur ☺️ Ben 1 ay önce doğum yaptım gerçekten çok memnun kaldım ilgili bir doktor hastanede öyle hem odası büyük doktorundan ebesine herkes çok ilgili ve odaları büyük
Yavruhamsi Nurliman77 açıkçası benim içime sindi ama zamanla ne olur bilemiyorum yeterince bilgi alıyorum ve şen bir doktor bizden daha mutlu oldu bebeğim olacağına :)
mercimegin_annesiii Nurliman77 bende seviyorum isteyerek gidiyorum başka doktor istemem diyorum ☺️ 24. Hafta sizin ☺️