Kayralianne Harunnazli 3.5 yaşında oğlum var ona hamileyken kontrollerimi ve doğumumu Serkan beyde yaptım şuan özele geçti hala onada muayeneye gidiyorum gerçekten çok iyi bı doktor 🙂
Ehpz Kayralianne bende serkan bodura gidiyorum rapor istemeyi düşünüyorum aşırı bulantılarım var verir mi sizce çalışıyorum
Kayralianne Ehpz rapor konusunu tam bilemiyorum canım ama çok anlayışlı bı doktor anlatırsan durumunu yardımcı olur 🙂
Sena646 Harunnazli evet canım özel öztan hastanesinde Serkan bey kesinlikleeee dediğiniz gibi çok ilgili bir doktor ben doğum yaptım yine hamile olsam yine ona giderim 😌
Ays19Ays Sena646 serkan beye bende gidiyorum da 15 haftalığım doğum hakkında konusmadık henüz normal mi yaptınız normal yaptıysanız doğuma serkan beyde giriyor değil mi
Harunnazli Sena646 özele geçmiş demmekki o zamanlar özelde değildi bu meydandaki hastanenin ordaydi sıra bulmak çok zor oluyordu sabah erkenden gidip orda sıraya girip o şekilde muane sırası alabiliyordum
Sena646 Ays19Ays canım ben sezeryan doğum yaptım ama bildiğim kadarıyla normal doğuma doktor girmiyor
Ays19Ays Sena646 çok şaşırıyorum ama ya nedeen😔😔 devlet gibii normalde özellerde hep doktorda giriyor bildiğim kadarıyla neyse bakalım teşekkür ederim 🤩
Sena646 Harunnazli evet devletteymiş özele geçmiş canım şimdi de çok hastası oluyor randevu saatinde girilmiyor aşırı iyi bir doktor 🙏
Defne_momm Ys35 çok ilgi alakadan ziyade tecrübesine aşırı güvendiğim ve benimde şuan gittiğim doktorum Öztan hastanesinde Akif Şanlı var. Biz çok memnun kaldık. Ön görülü ve yılların doktorudur. P.tesi doğuma alacak bizi 🙏
Tosbikannesi1 Defne_momm Allah sağsalim kucağınıza almak nasip etsin. Bizde nasipse 22 kasım da doğarız 🥰